„call it what you want”

22 Aug

Köszönöm MTV Rock, hogy megimádtattad velem a Foster The People-t. Ámen.

Szóval, mivel is kezdjek? Tök unalmas nap volt ez is, mint az egész nyaram alatt. Vagyis nem, volt kb 2 hét, amikor pörögtek az események, de előtte-utána… boredom.

Ma voltam diákot csináltatni, a képemen úgy nézek ki, mint egy bűnöző. Komolyan, nem hiszem el, hogy csak szar képek születnek rólam ilyen hivatalos iratokba. De mondjuk, szerintem ez családi átok. Apám a jogsiján úgy néz ki, mint Drakula… mindegy, túlteszem magam rajta, csak KÉT év.

Ezután mentem régi legjobb barátomhoz, Márkhoz. Megkaptam tőle a 2 évvel ezelőtti londoni képeket, amik (bár 33 vagy mennyi), mindet imádom mert: 1) én fotóztam 2) emlékek. Tulajdonképpen most jöttem rá, hogy nekem hiányoznak azok a régi idők. Mindegy, túlteszem magam rajta, nagykislány vagyok, vagy mifene… Utána még vagy másfél órát beszélgettünk, ami tényleg jól esett. Többször összefuthatnánk, és nem csak akkor, amikor buli van…

Márk után hazajöttem, és mivel már bővel elmúlt 5, leültem gépezni. Gyors elpanaszoltam barátnőimnek, hogy szar lett rólam a diákba a kép, és amúgy is, miért kék az ég. Én ilyen vagyok, nekem soha, semmi nem jó.

Holnapi nap… huh, jó lesz. 10-kor be Szeged, találkozok Cinivel. 🙂 Utána meg… passz 😀 Szerintem mire hazaesek,  csak fürdeni akarok majd 😀

Na, további szép estét! 🙂

Leave a Reply

