„say my name”

23 Aug

Kezdem a reggellel, hiszen mással nem igazán tudok kezdeni. Szóval beállítottam kettő darab vekkert, hogy én felkelek 8-kor (ráadásul az egyiket fél 8-ra húztam a biztonság kedvéért). Aha, majd máskor kelsz fel akkor, drága kedves Fanni. Felriadtam 9:30 körül, hogy Úristen, mennyi az idő meg amúgy is! Igen… gyors készülődés, rohanás a 10-es buszra. Jelentem, elértem! *juhú* Mondjuk a Tisza Volán megmagyarázhatná, hogy miért kell 35 fokban rozzant, légkondi-mentes buszokat harcba állítaniuk. Mire beértem Szegedre, nem azt mondom, hogy meghaltam, de nem esett jól a zötykölődés.

Cinivel a Sportcsarnok előtt találkoztunk, majd mentünk az oep-hez. Fellélegeztünk, hogy légkondi volt a helységben 😀 Kb. 20 percet sem voltunk ott, aztán irány a lakás. Mivel Fannicska nem akar bliccelni, gyalogoljunk, hiszen csak 40 fok van meg amúgyis csak. Amúgy tényleg nem akartam, hogy elkapjon valami ellenőr, a fenének sem hiányzik a büntetés. Mire a kis Tescoig értünk, megsültünk és szerintem a nap is megkapott.
Cininél főképp beszélgettünk, meg segítettem összepakolni neki, hiszen holnap indul 🙂 Azért harcoltunk azokkal az átkozott zip-zárokkal 😀 De nem fogtak ki velünk, kijelenthetjük 😉 3-ig voltam ott, elköszöntünk, sokára lesz, mire találkozunk, a Skype meg… a netem miatt kb. lehetetlen, de össze fogjuk hozni 😉

Végre hazaértem (ismételten kérdem a Tisza Volánt, hogy miért szenvedünk a légkondi-mentes buszokon…), rohanjuk OTP-be. Sorszámot kikérem, majd elolvastam a reggel kapott üzenetemet, hogy Peti csak 4-ig dolgozik. Remek! Sorszám kidob, kezdjük holnap reggel újból…
Anya kiadta az utasítást, ha hazaérek azonnal engedjem be a jószágot, mert meleg van. Előre várom a telet, akkor azért kell beengedni, mert hideg van. Nincs ideális időjárás a kutya számára, tényleg már csak az udvaron addig van kint, amíg eszik, elvégzi a dolgát majd este alszik… de azért mindenki szereti a biksi-buksi fejét ❤ 😀

Este megnéztem a Döglött akták tegnapi részét (énisakarokkorizni *-*), aztán jött anya egyik kolléganője meg a kislánya. Ahhoz képest, hogy ő 4 éves, elvoltunk 😀 Ez csoda, mert én meg a gyerekek, köhm… hát nem vagyok türelmes hozzájuk 😀
Most meg gépezek. Hát ennyi volt a mai napom. 😀

Leave a Reply

