it’s a good day so far

25 Aug

Még csak háromnegyed 6-ot írunk, de kijelenthetem, hogy idáig ez egy jó nap 🙂

Reggel fél 10-kor keltem, nem magamtól, hanem azért mert jött a mamám, és felzargatott. Elnéztem neki, van ilyen. 😀 Meg amúgy is, egyedül voltam, rajtam kívül nem nagyon nyitott volna neki senki ajtót. Hozott dinnyét, amit én nem annyira preferálok, de a család többi része igen, így szépen megköszöntem, puszi-puszi, majd rohant (mert amúgy ő mindig rohanásban van… :D).

Ezután nem nagyon tudtam már visszaaludni. Gyors kávé, majd rövidke ébredezés után rájöttem, hogy mit tudnék csinálni: megnézni az Anna Kareninát. A ’97-es verziót néztem meg, amiben Sophie Marceau játszik. (De imádom azt a nőt! 🙂 Azt hiszem, ideje lesz a könyvet is beszereznem, bár ez anno fakton anyag volt, de én nem olvastam el. 😀

A filmmel vagy fél 1-re végeztem. Közben ugye apa is hazaért, és végre 1 hét könyörgés után kihozta nekem Kerouac: Úton c. könyvét. Legalább lesz mit olvasnom mostanában, mivel Cini jóvoltából megkaptam Hilary Duff: Elixir és Devoted c. novelláit. Mire én ezzel a három könyvvel végzek… 😀 De mivel szeptembertől unalmas, buszonutazós napjaim lesznek, kellenek is ezek az életmentők. Pedig idáig nem szerettem olvasni…

Anya hazaért olyan fél 2 fele, gyors kaja, 2-re végzünk. Ekkor jut eszembe, hogy WSR, azonnal TV bekapcs, és reménykedni, hogy nem maradtunk le semmiről. És ugye amilyen szerencsém van: a lényegről lemaradtam. >.<” Jó, nem gond, Bianchi még ott van ééés ez a lényeg. Esős futam Silverstone-ban, nem meglepő (még jó, hogy F1 hétvégén elállt az égi áldás vasárnapra 😀 ). Red flag, restart SC mögül, najsz. Stevens kiesik, Bianchi első és leintésig az is marad. *öröm* Következő WSR futam holnap, utána meg szeptember 15-16, HUNGARORING! Menni fogok, ha törik, ha szakad 😀

WSR után újabb szenvedély: foci. Jó unalmas első félidő, de a Bayern vezet. Második félidőből kb. 15 perc értékelhető, na meg a 2 csodás gól, így végeredmény: Greuther Fürth – FC Bayern München 0-3. 🙂 Csodás kezdet, bár az ellenfél kiscsapat (de őket sem szabad sose leírni!)

Meccs miatt lemaradtam a DTM időmérőről (oh, nien, nem hallottam Gyulust!! 😥 ), de ahogy olvasom Twitteren, Audi 1-5. hely?! Wow, nem rossz! Holnap futamot nézni kell. 😀

Jah igen, nagy motorsport-buzi vagyok, és mivel nincs F1, ilyenkor ezekkel a szériákkal is enyhítem az űrt 😀 De jövőhéten Spa! 🙂

Szóval az Anna Karenina, WSR meg a Bayern bearanyozta a napomat. 😉
Bár még nincs vége a napnak, de szerintem úgyse fog velem izgi történni. 😀 Max. nézek egy kis Vámpírnaplókat meg olvasok 🙂
Legyetek jók!

Leave a Reply

