2 év szenvedés…

28 Aug

Hétfőn hivatalosan is beiratkoztam egy OKJ-s tanfolyamra, és ha nem fogom idő előtt feladni, akkor biza szakács leszek. Igazából, van egy 5 éves tervem, ha nem jön össze, mérges leszek! 😀

Szóval, hétfő: reggel fél 7-kor keltem, de egy zombi hozzám képest fittebb volt – fél 3-kor én még azt hallgattam, ahogy az eső szétveri a párkányom. Felmerül a kérdés, hogy miért nem csuktam be az ablakot, na de akkor kérem szépen meghalok a hőségtől. (Téglaház, imádlak nyáron…). Nos fél 7-kor felkeltem, kávé, 7-kor indulás, hogy 8-ra bent legyünk a Hanságiba. Orvosi vizsgálat, najsz. Volt egy csávó, aki ugyanolyan kómás volt, mint én, de azért megpróbált velem kommunikálni, és kiderült: osztálytársam lesz. Kb. 10 perc alatt megvoltam, majd jött a kiakadás: a rendszer a suliba egy kalap sz*r. Apám türelmes ember, na de amikor már ő is ideges, akkor BAJ van, nagybetűvel 😀 Sorban állás közben az egyik leendő srác osztálytársam bepróbálkozott… apáink totál haverok lettek, én nem repdestem a csávóért, pedig nem rossz srác. Oké, inaktív voltam, 4 óra alvás után mit várnak?! Na, meg miután jött, hogy “Kilencedikes leszel?“… ember, biztos azért álltam veled egy sorban. Nem baj… amúgy sokszor észrevettem, hogy feltűnően méregetett…
Amúgy osztályról: a névsorban 33 embert számoltam, és kb. 5 lány lesz… remek, remélem maradék 11 főben lesz nőnemű is.
1-re végeztünk, irány haza, kaja, bedőlés az ágyba. A tegnapi előtti nap kb. erre volt jó.

Kedd: Ismételten a Hanságiba kezdtük a napunkat, de most Dorisszal. Munkaruhavásár, juhé! Úgy fogunk kinézni, mint a konyhásnők, ezt megállapítottuk. Ezután Dorisz hazament, én meg maradtam Szegeden. Eszembe jutott, hogy felhívom Cinit, hogy találkozzunk, de gyorsan eszembe jutott: ő bizony Svédországban van… Cini, hiányzoool ❤
Fél 2 körül találkoztam Blankával, aki a GTK-n volt beiratkozáson, majd megmutatta a lakását. Nagyon kis pöpec hely 😀 Megbeszéltük vele, meg a lakótársával, hogy fogok oda járni főzni ;D

Kb. fél ötre hazaértem, újabb gyors kaja, majd megpróbálni nem aludni – nem sikerült, 8ig aludtam 😀 Utána ideültem, és így elvagyok. Igaz bazi fáradt vagyok… de nehéz lesz visszaszokni a sulihoz! Meg a koránkeléshez… :/

Awh, kellett ezt így nekem látnom hajnali 1-kor… fáj itt a szívem! Nem elég, hogy Rotterdam-ban volt ilyen fasza showrun, ott volt Grosjean és Coronel is… ahh, ha jövőre is lesz, tuti első sorban leszek *-*

One Response to “2 év szenvedés…”

  1. Cynthia September 1, 2012 at 5:37 am #

    Te is hiányzol ❤

Leave a Reply

