Vasárnap, ó te csodás…

1 Sep

… voltál az elmúlt cirka 4 hónapban. Mert igen hétfőtől, a vasárnap ugyanolyan lesz, mint az elmúlt 12 évben: kegyetlen. Nem 24 órából fogsz állni, hanem 4-ből (mert kb. ennyit érzékel az ember).

Szóval, régen jelentkeztem, de ugye azt írtam, hogy nálam ez a blogolás rendszertelen lesz. Na jó, így nem írtam le konkrétan, DE utaltam rá 😀 Megnéztem, kedden írtam utoljára. Na azóta kb. semmi nem történt velem.

Talán csütörtökön, de akkor is képformájában, végre beindult az F1 5 hét után. Jöttek a képek, és amikor végre látsz a kedvenceidről egy-egy jól sikerült képet, na akkor összecsinálod magad. Kb. nálam is ez történt 😀 Nem tehetek róla, F1-buzi vagyok. Kész. A jövőbeli terveimben is csak az F1 szerepel. 😀 Vagy motorsport. Punktum, össze fog jönni, mert 18 év semmittevés után ráfekszek a dolgokra, és megcsinálom a lehetetlent. Problem? Remélem nem 😀

Pénteki napot a gép előtt görnyedve töltöttem, mert 10-től 11:30-ig szabadedzés volt, majd 14 órától megint. Spa-ba esett az eső, de who cares? Mutatják a pilótákat a boxokban, az őrült fanokat a (proli)tribünökön, stb. Persze, mikor a Sky F1 jól megszokott főcíme jött, és a Just drive természetesen könnyek szöktek a szemembe. (Azt a számot nem tudom végighallgatni anélkül, hogy ne homályosodjon el előttem a világ – köszönöm 2010 és BBC! (L) ) Szabadedzés után nagykegyesen elhagytam a gépet, de este újra ültem vissza és vadásztam a képeket.
Este volt a Belphégor – a Louvre fantomja. Örök kedvenc. És természetesen, Sophie Marceau (L)

Szombat reggel a szomszédok keltettek  – megint. Komolyan, mi a tökömet csinálnak minden reggel?? Hol a kaput szerelik, hol úgy gondolják, jó buli megtanulni a kocsiajtó csapkodás összes módszerét, reggel 7 és 8 között.
11-től újabb szabadedzés, majd 13 órától lesni a streamet, mert F1 időmérő. Eszünkbe jutott, hogy bizony 1 hónapja mi is ott voltunk, és ÚRISTEN MENNYIRE JÓ VOLT. *fangirling* És még mindig jó. Visszanézem a képeket, és csak annyit tudok mondani: ugorjunk vissza július 25-ére. Remélem, jövőre összejön, hogy megint menjünk. 🙂 *összefog*
Anyám szerint az F1 miatt fogok megőrülni, de én egyet tudok mondani erre: inkább a Forma 1-től, mint a diákhitel visszafizetésétől.

Ma vasárnap, futaaaam *-* Seb 10. helyről rajtol, Romain 9., Kimi 3. Nem tudom, melyik öklömbe harapjak, kinek örülnék a legjobban, ha nyerne. :$ Seb és Kimi között dilemmázok, de mivel Rolanddal fogadtam, így Kimi nyerjen. De ha Seb fog, na akkor teljes katarzis, és bőgni fogok. 😀

Jaj, még szombathoz visszatérve: elindult a magyar X-faktor. Vannak gyöngyszemek, van 2 kedvenc, de most egyet emelnék ki, és küldeném az én legjobb barátnőmnek, Cininek 🙂 (Majd véleményezheted is, ha szeretnéd 😛 )

Lehet, hogy ma még jelentkezek, lehet hogy nem. Ki tudja 😀 De ha írok, akkor filmajánlót.

One Response to “Vasárnap, ó te csodás…”

  1. Cynthia September 3, 2012 at 8:19 am #

    Hehe 😀 Nem rossz a csaj, de nagyon sokat kell még tennie, hogy Caro nyomába érjen 🙂
    Kitartást a sulival 😉

Leave a Reply

