Becsengettek!

4 Sep

Már kedd van. De én úgy érzem, hogy péntek van és haldoklom. Húzós a suli. És utálom is…

Hétfőn évnyitó. Azt mondták, hogy hamar végzünk. They said… Amúgy fél 1ig voltunk ott. Megkaptuk az órarendet, elég “laza”, kivétel a kedd, mert akkor 6 óra gyakorlat, és még angol,élelmiszer gazd. és 2 technológia óra. (Nem tudom milyen technológiai óra, az agyam eléggé kihagy jelen pillanatban.) Pénteken meg hála nincs egy órám sem. B-hét meg tiszta gyakorlat.

Szóval a mai nap a kedd volt. 6 óra gyakorlat helyett 6 óra beszélgetés volt. Remek. Kilógok a 16 fős csoportból. Mindenki szeret főzni, tud is főzni, van tapasztalata. Én meg? Semmi… Járműmérnöki, még mindig siratlak 😥
Ezután 2 tanárral ismerkedtünk meg, az egyik kemény (tőle tartok…), meg az angol, ő meg egyelőre kérdőjeles. Majdcsak menni fog az a nyelv… Utolsó két óra ismételten ofival volt (mivel ő a gyakszi tanárunk is). Valamikor negyed 6 körül végeztünk, azt hiszem. Kivoltam.
Holnap fél 2-től van gyakorlat, és főzünk! Ismerkedés gyanánt. Aham, köszi, elég ha ismerem Doriszt és Dettit… kihagynám, de nem lehet. Ja, a mai nap csúcspontja: 2. nap lebuktunk, hogy kint cigizünk. Fasza, mi?

Ezután meglátogattam Blankát és Mónit. Egyesével, mert nem egy helyen laknak 😀 Mónit fél 9ig szórakoztattam, majd go haza busszal. Negyed 10 körül estem be az ajtón, hogy megjöttem. “Gyors” tusolás, benyomtam ebéd gyanánt egy kakaós csigát, aztán ideültem.
Akármilyen fáradt is vagyok, jó sok hülyeséget össze tudok hordani pl. Arival. 😀 Ez zsigerből jön. Főleg, ha szexmániás pilótákról van szó… xD

Apropó, pilóták. Kedvencem, Grosjean balesetet okozott Spa-ba, amiért eltiltották 1 futamról. Kibőgtem magam, és még mindig igazságtalannak tartom. De nem baj, keep supporting and believe in him. Seb 2. lett, míg Kimi 3. Spa-ba. Ez kicsit vigasztalt 🙂
Még egy ilyen “zárójeles” megjegyzés: írtam, hogy van egy cukifiú, aki osztálytársam. Ma meglett facebookon, és bejött a tippem: van csaja. Bárcsak így lenne ötösöm a lottón, nem fájna a fejem… de pont tegnap írtam Dorkának, hogy tuti nem szingli. Hát igazam volt. 😀

Ezt a számot vasárnap hallottam a viván, és azonnal szerelmes lettem belé ❤ Magyarok, ha tudunk ilyen zenét, akkor azt miért nem adjuk gyakrabban TV-kben, rádiókban?? Miért csak 10 után hallok igényes magyar zenét?

Na, legyetek jók ;D Tanuljatok ám!

Leave a Reply

