Első hét: pipa.

9 Sep

Jelentem: túléltem az első hetet. Persze tőlem megszokottan, már most feladni szeretném. Talán csütörtökön fakadt ki először, hogy nem bírom, utálom az egészet és amúgy is, mindenbe sz*rok egy nagyot. Ennek valószínű a környezetem nem örült – főleg anyám, aki hangot is adott ennek, és szerinte nekem semmi nem elég jó. Jó, lehet hogy hisztis vagyok, de nehezen szokok vissza 4 hónap után, hogy legyen az embernek egy napi rutinja… meg amúgy is, rutinban szörnyű vagyok.

Szóval, kezdem a panaszkodást. A héten legtöbbször ötkor kell kelni, hogy a negyed 7-es buszt elérjem. (Ne kérdezz, kell nekem majdnem egy óra, hogy feltámadjak.) 8-tól van tanítás este fél 6-ig. Mire visszabumlizunk a Mars térre van vagy háromnegyed 6 (de megesik, hogy, hat..) és akkor örülünk, ha elértük a fél 7-es buszt. Mire hazaérek általában fél 8, de megesett a héten, hogy fél 10 volt. Szóval az időtartammal van gond. Ezután jön az, hogy reggel 8-tól fél 2-ig a suli kapuja be van zárva. Se ki, se be. Mint egy fegyelmi intézet. A hab a tortán a szánalmas pontrendszer. Késel 10 percet, kapsz egy pontot. Muhaha, vicces, mint általánosban. Szánalmas, hogy már 18 vagyok, így nem olyan jó ez. És akkor az utolsó: szétszedték az osztályt, és of course hogy a rosszabba kerültem. Jellemző. Ennyit a suliról.

Pénteken végre láttuk a Magic Mike-ot Mónival *-* 10-ból 8-as a film, a vége miatt le kell vonnom 2 pontot. Hogy lehetett így elkurni?! Gyah…

Hétvégén volt újabb futam. Persze felejtős. Kezdődött, hogy nem volt RoGro :'(, majd futam közben megbüntették Sebit, mert merészelt Aloval ujjat húzni (tavaly ő miért nem kapott ugyanezért áthatásost?) majd rá pár körre ki kellett állnia. Leintés előtt 2 körrel meg Webbonak is out volt. Pocsék futam a köbön… reméljük, Szingapúrban újra minden úgy lesz, ahogy annak lennie kell 😉

Sikerült végre eljutnom fodrászhoz is. Végre rövidebb és kevesebben, és be is lett festve *-* Emberi fejem van már végre 😀 Rám fért már nagyon xD Na, és most egy kéréssel fordulok hozzátok 😀 Aki tudja, hogy hol lehet ilyet vagy hasonló topot venni, az sikítson! Vagyis, inkább írja meg. Nekem ilyen kell *-*

Hálám üldözni fog érte, hidd el 😀
Na, akkor ennyit belőlem mára. Majd valamikor jelentkezek.
Legyetek jók! x

Leave a Reply

