Hungaroring: WSR-time!

19 Sep

Szóval, ezt a bejegyzést csak szombat óta készülök megírni. Nem gáz, tényleg. Szóval, nekem ez volt az első WSR-em. Időjárás először pokolian rossz volt, fújt a szél, hideg is volt (meg is fáztam sikeresen).

Szombaton a 4:40-es busszal indultam Pestre, emiatt fel kellett kelnem 3:30-kor. De még ígyis épp, hogy sikerült elérnem a buszt. Mikor végre fent voltam, megnyugodtam. Zene be, és várni, hogy Szentesnél felszálljon Zsani. Vagy másfél-két órát utaztam egyedül, de nem gáz. Szentesen jött Zsani, majd Kecskeméten Blanka szállt fel hozzánk, így a megszokottnak mondható hármasunk úton volt Budapest fel. Népligetnél leszálltunk, gyors villamos (valamiért a pesti villamosokat jobban szeretem, mint a szegedieket), Puskás Ferenc Stadion 12-es kocsimegállóhoz siettünk. Mikor begördült a jól ismert sárga Volán busz, már éreztük a Hungaroring feelingjét. 🙂 Hála, most a Mol kútnál tett le a busz, így nem kellett gyalogolni vagy 2 km-t, mint F1-kor – na meg utaztunk a Bernie avenue-n :’D

És végre megérkeztünk a szent helyre.

Azért innentől kezdve zanzásítok. Ha mindent leírnék, hogy mi történt másodpercre pontosan, biztos, hogy itt ülnék még éjfélkor is. 😀 Bementünk a paddockba, ahol először meglátogattuk a Red Bull sátrát. Találkoztunk Buemivel, illetve lett képünk a 2010-es bajnokautóval *-*

Ezután még beszéltünk cuki Nathan-nel *-*, majd császkáltunk a paddockban. Apropoó, paddock: itt a WSR-en lehet ott járkálni, ahol F1 idején nem. 😀 Én ezt tökre élveztem. Találkoztunk sok pilótával, és wá *-* Mindenkit egytől-egyig imádok 😀 Jah, és találtam cukiszerelőt is 😀 Lett képem Kevin Korjus-szal, Jules Biachi-val, Tim Coronel-el (ugyanolyan hatalmas arc, mint az ikertesó, Tom 🙂 ), Kis Pál Tomival, Albert Costavl is, na meg sok olyan pilótával, akik ismeretlenek azoknak, akik nem mozognak otthonosan a WSR világában.

Hála a nap folyamán az idő kegyesebb lett, sütött a nap, de a szél bezzeg fújt… nem baj, ez minket nem zavart. Az egyes kanyarba néztük majdnem végig a Megane Trophy-t, utána meg beültünk a szép kis Renault-kba 😀 Belestünk a az autómárka idősátrába is, az is nagyon jó volt! 🙂 Pedig nem vagyok ám francia autófan, inkább német (Opel, BMW).  Beültünk egy Renault Magnumba is. Hát mit ne mondjak, nem lennék kamionos, de tetszett maga a monstrum. Volt a sport Megane-bemutató is a pályán, meg régi Clio-k felvonulása is 🙂

Olyan 5 körül jöhettünk el (már fogalmam sincs :$ ) és a 18:57-es vonattal jöttünk haza. Kecsón leszállt Blanka, majd Félegyházán Zsani, így Szegedig egyedül utaztam ZENE nélkül (mert ugye mikor merül le a telefonom? igen pont, amikor kéne…) 22:40-es busszal jöttem haza ééés volt vagy fél 11, mire hazaestem. Akármilyen hulla voltam, képeket még pakoltam fel face-re, szal ha ismerősöm vagy, ott is sokat megleshetsz 😉

Úgy az egészet imádtam, még annak ellenére is, hogy korán indultam és későn értem haza. Teljesen más, mint egy F1-es futam, teljesen más a közeg. Itt minden közvetlenebb 🙂 Remélem, jövőre is eljutok, de ha nem az sem gond. 😀 Bár sajnálni fogom. Úgyhogy jövőre újabb program írodott be a WTTC és a Forma 1 után: World Series by Renault. (L)

Galéria, bár csak pár képpel van több 🙂

Leave a Reply

