It’s already October, f*ck!

2 Oct

Rohan az idő. Egy hónappal ezelőtt, még sírtam, hogy újra suli, brühühü, most pedig ott tartok, hogy 5. hete járok suliba és tetszik! Oké, nem egy JAG-színvonal (bár kérdéses, hogy ott van-e még…) de nagyon jó.

Amióta nem írtam (vagyis kiposztoltam egy képet), rendeződtek magamban a dolgok, főképp úgy, hogy egy vagy talán két embernek elhintettem morzsákat. Szóval kb. most jó. Bár legszívesebben elmondanék még egy embernek mindent, de áh… whatever. I’m fine, thanks. Nem fogok depresszióba esni, amit kb. senki nem érzékel, mert szépen elnyomom. Csak csinálom a hülyeségeket és ennyi.

Az elmúlt pár hétben nem igazán történt semmi. Elméletes hét, gyakszi hét, elméletes, gyakszi, stb. Nem lehet unatkozni. Főleg akkor, ha éppen sikerül elvágnod a kezed egy nap 3x, de a héten még emellett sikerül még majdnem megszabadulnod egy felesleges ujjtól. Múlt héten sikerült leamortizálnom mindkét kezem, tegnap pedig úgy megégettem a mutató ujjam, hogy konkrétan sírni tudtam volna. Jah, és hólyagos is lett. ^^ Nemgond, majd megszokom 😀

Tegnapi nap: végeztünk fél 8-kor, de igazából csak a fél 10-es busszal jöttem haza. Hogy miért? Nos, 1) nem volt kedves és erőm 2) összeverődött egy ötös csoport és a REÖK elött söröztünk. Ciki vagy nem, örültem, hogy nem voltak makóiak tegnap suliba, mert tuti kihagytam volna ezt, pedig kár lett volna. 2 lány és 3 fiú átlaggal vicces volt, de annál jobb. Remélhetőleg, tényleg lesz még ivós buli, és nem csak nagyszájúak voltak a fiúk. Bár ha lesz, lehet nem a héten kéne, mert csütörtökön nagy buli (véééégreeee *-*), aztán józanodni is kéne, ha másnap vezetek, na meg józannak is kéne maradni. De ha ez a társaság azt mondja, hogy “na akkor szerdán Mórahalmon buli, gyere”, na akkor nem mondok nemet, az tuti 😀

Na, igazából nem igazán tudok mit írni, mert 1: rohadt álmos vagyok (kb. 4 és fél óra alvás, azt is úgy működtem, hogy óránként felkeltem), 2: lassan készülődni kéne suliba. Legyetek jók!

Leave a Reply

