Szünet szünet hátán

30 Oct

És én nem voltam képes írni. Miért nem? Mert csak. 😀 Nem is volt mit írnom, meg amúgy is, nem kötelező állandó szófosásomnak teret is adni.

Október utolsó 2 hetét akár egybe ki is adhatták volna szünetnek, mert okt. 23.-a miatt is 4 napos szünet volt, most ezen a héten nekem meg őszi szünet lesz, szóval… jah, mondom én, hogy szünet szünet hátán 😀  2 napja van őszi szünet, de én ebből egyet elszórakoztam Szegeden, a többibe meg tuti szenvedni fogok itthon.
Ma gondoltam elintézem a bérletet Makón – ha már tegnap Szegeden nem csináltam meg – erre nem 11-től 13 óráig zárva vannak? -.- Nem tudom minek neki 3 órás ebédszünet, bezzeg anyám kap a postán 30 percet, apámnak meg nincs is… Biztos rohadtul kifárad a nő a bérletek kiadásába… Szal kapja be a Tisza Volán.

A városba most fedeztem fel, hogy vannak ilyen útbaigazító póznák (tudjátok, amin rajta van, hogy a Fürdő erre, a Kultúrház arra, és mutat a nyíl a megfelelő irányba). Nekem ezek újak, de fogadni mernék, hogy itt vannak már legalább egy éve… de nekem ezek sose tűnnek fel xD Na mindegy. Amin megakadt a szemem, az a Nyilvános WC nyíl (ilyen van Makón? :O ) ami csak így mutat a messzibe. Most oké, hogy valaki tudja, de én makói létemre sem tudtam, hogy van ilyen lehetőség, de ha a nyilat követem, akkor kikötök a vasútállomásnál mert máshol nem írja, hogy “Hülyegyerek, WC hier”… szal akinek mégis szüksége lesz erre, az biza össze-vissza csinálja magát, mire megtalálja. Vagy inkább hazamegy 😀
A másik dolog, ami feltűnt a városba, hogy a Makovecz téren lévő wunderbar díszkövet szedik fel. Na nem mintha nem lenne jó, mert az a szar esőben és hóban is úgy csúszik, hogy csak na. De nem vágom, 1 éve rakták le, miért szedik fel? Mert amúgy új raklapot díszkővel nem láttam sehol. Lehet valaki viszi haza, sajnos itt Makón kitelik az emberekből xD Na, és meg is van a válasz… de mi a tökömnek zöld tér?! Hát ami volt, szétbarmolták, most meg újra megcsinálják? Jézus töke, where’s the logic?!

Megvolt a mai rombolásom is: a kezembe maradta  redőny zsinórja, az meg így leszakadt. Előre látom, hogy apa mennyire boldog lesz. De anya meg örülhet, mert nem ő nála ment tönkre -.-
Igazából nem is tudom, hogy mit írjak, semmi nem történik velem. Ez van.

Szép napot mindenki!

Leave a Reply

