Újabb áldozat…

31 Oct

… és mi most autó áldozatokról beszélünk. Tanulóautókról.

Szóval nem titok, másfél éve vagyok tanulóvezető, és elpusztítottam már kettő oktatót, de ma (remélhetőleg) az utolsóhoz ülök be. Addig is nézzük, kik voltak a szegény járművek, akiknek túl kellett élniük.

Skoda Fabia 1.2

Első áldozatom ő volt, csak feketébe. Szerettem-e? Talán az elején, végül előjött a családban oly’ jól ismert Skoda-betegség, ami által megutáltam. Nem szerettem, mert 1.2-es volt, ereje nuku, csak szenvedett a motorja. Ki kellett pörgetni, mint állat, hogy meginduljon. Nem csoda, hogy állandóan szerelőnél volt. És nekem mondhatja bárki, hogy “IRC-be milyen jól megy és szerepel…”, de az Skoda Fabia 2000, nem 4 hengerrel szívatja a népet. 10ből 3-ast adok neki. Egy évig bírtam őt is, és az oktatót is.

Volkswagen Golf V

A német csoda. Imádtam. Az oktatót kevésbé. Ha nem lett volna egy gyökér a csávó, maradtam volna még, de amikor dollárjelek jelennek meg az oktató szeme helyén, az ember zsebében kinyílik a bicska. Az autósiskolát is otthagytam. 10-ből 6-ost adok, de sajnos itt DT húzta le a pontszámot. Ha nem ordítottál volna le minden egyes piti hibánál, ha nem akartál volna a 90 óra mellé még 20-at vetetni, LEHET ottmaradok. De tudod mit? Bazdmeg ^^Kívánom, hogy nálam rosszabbakat fogj ki! Gyökér :’)

Toyota Auris

Életemben nem vezettem Toyotát, sőt még ülni sem ültem benne. Érdekes lesz. Végül is sokban nem különbözhet egy autótól: 4 kereke van, kormánya, 5 fokozat és gurul. Már komolyan, az sem érdekel, ha nem gurul és be kell tolni, csak legyen meg a jogsi, fogjak ki egy normális oktatót és utána el lehessen felejteni mindent. Nagy kérés? Remélem nem… Ma kezdem nála, este vagy holnap azért már többet tudok. 😀

És akkor az “egyéb” kategória jelöltjei:

Opel Astra F 1.6

Az egyéb kategória első nyertese eme Opel barátunk. Homokszínű volt, 1.6-os és majdnem álmaim autója. Azért csak majdnem, mert belőlük a legfiatalabb is legalább 10 éves. Szerettem, mert ő állt a legközelebb a mi autónkhoz is: 1.6-os motor, megy mint az állat, és Opel. Nekünk is az van, szóval a szimpátia egyből megvolt. Jó, persze a váltó nehezen volt mozgatható, de hát istenem, senki sem tökéletes. Még a német precizitás mintapéldánya sem, az Asta F. AMúgy, ő azért került hozzám (vagy én hozzá?), mert a Skoda felmondta a szolgálatot. 3-4 órát vezettem vele, majd visszajött Skoda antifriend-ünk. 10-ből 8 az Opelnek!

Opel Meriva 1.6

Dobpergés meg ilyesmi, mert Ő a mi autónk. ❤ A mi, imádnivaló, gömbölyű Merivánk. Én titokban Gömböcnek hívom. Ezüst, mint a képen, de a kilincseink feketék és nincs plusz ködlámpánk. Imádom-imádom-imáááádom és imádnám vezetni, ha nem ment volna el a kedvem tőle örökre. Extrához sorolhatnám az ülés mögötti kistálcát, amin tök fasza enni, de mivel elöl ülök, nem nagyon tudom kihasználni. Tágas, sok hely, magas. Jó vezetni (mert igen, azért kiskaput megtaláltuk és ki is használtuk…) Hibája… jó, oké most berepedt Gömböc szélvédője, de hát istenem. Nem mai fiúcska 😀 Amúgy minden kocsinak van hibája, jó? Még egy Bömösnek is. 😀

Szóval, ők voltak az áldozataim. Remélhetőleg ennyinél megállok. Szép napot!

Leave a Reply

