Are we ever gonna feel the same?

16 Nov

Nem, nem valami mély gondolatok szállingóznak a fejembe, csak Calvin Harris ft. Example közösét hallgatom, és ez a sor így megmaradt bennem 😀

Szóval, ez a hét (ahhoz képest, hogy A hét volt), borzasztó hamar eltelt és a legjobb, hogy nagyon jól! Mármint suli része. Amikor hazaértem, meg balhé, balhé, balhé ja és említettem a balhét? Arról nem igazán beszélnék, lelkileg kicsit megtépázott vagyok, de mikor suliba mentem, az 50 perc alatt mindig volt időm összerakni magam, hogy “Igen, az a Fanni vagyok, aki vidám, jó fej de egyben paraszt – egyszóval Fanni.”

Hétfői nap hosszú volt, de Mars térre együtt gyalogoltam E.-vel, szal nem volt annyira gáz. Sokat dumáltunk, ha idáig bírtam, akkor most már imádom. De persze jó Fannisan, bunkó vagyok vele azért. Meg ő is velem, de ez lényegtelen. 😀 Kedd az kb. kiesett. Pedig nem ittam, szívtam, de tényleg! *ártatlannézés* Szerda az megvan, ebédfőzés, hazajöttem fél órára, majd vissza Szeged vezetni. Hazajöttem meg balhé, juppi. Csütörtök szörnyűséges elméletes nap. Unalmas, borzalmas. De minden rosszban van valami jó, egyik oszt.társammal így 3 hónap után összehaverkodtam. Mai nap (vagyis péntek) nyíltnap volt suliban, megmondták legyünk kedvesek, cukik. Olyanok is voltunk. Dolgoztunk, mosolyogtunk meg röhögtünk. De ez mindennapos. Nem meglepő, hogy nincs napi 3 röhögőgörcsünk. Mondjuk, nekem sokszor van random röhögőgörcsöm, de ez mellékes. 😀 Ilyen vagyok. Csak itthon leszek depis. Na de decemberben háhááá. Au revoir, Makó ;D

Ma amúgy elég ivós-bulizós hangulatom lett E. miatt, de csak holnap tudom ezt kiélni, mert ma senki nem ér rá. 😥 Na nem baj, holnap csúnya lesz 😀  Igaz, este F1 időmérő de… inni fontosabb 😀
Aztán 23-án buli. Pár oszt.társsal. Berúgok mert 1) szülinapom lesz vasárnap 2) mert csak.

Most meg azt hiszem elvonulok sorozatokat nézni. South Park, Castle, Gossip Girl, etc 😀
Szép estét mindenkinek 😉

Leave a Reply

