party&bullsh!t

19 Nov

Öhm ja, ezen a héten az lesz. Vagyis pénteken tuti. Vasárnap hajnalig. Oka? A 19. szülinapom. Várom? Hát igazából nem, mert előrébb nem jutok, ugyanúgy topogok a nagykorúságban. És ugyanúgy elkérik a személyim, ha piát és cigit veszek. Poor me.

Szóval, a tervünk az, hogy pénteken pár régi és új osztálytárssal piálunk majd utána Sing. Utána reggel, az első busszal jönnénk haza Makóra, majd alig 3 óra alvás után a családdal kell lennem. Ők nem fognak arról tudni, hogy én bulizok, idáig annyit osztottam meg velük, hogy szolid iszogatás lesz (azonban, engem ismerve ezt nehéz elhinni. Na meg szolid és iszogatás? come on!).  Mellesleg F1 hétvége is van, ráadásul szezonzáró futam! Oh God, részeg leszek, amikor megtudom, hogy ki lesz a Világbajnok. :’D

A hétvégém elég jó volt, volt Szilvivel egy laza szombati kiruccanásunk, ami kellett, és rendszeressé fogjuk tenni 😀 Mert 1) jó volt 2) megérdemeljük ;D Egy üveg pia, chips és vízipipa. Aztán chilling out, bitcheeees.

A mai nap hála laza volt, nem volt sulim, így Szegedre csak vezetni kellett bemennem. Decemberben pedig vizsgázok, úgy néz ki. Tiszta para vagyok, mert oké, hogy idáig elkocsikáztam, de a vizsga csak vizsga, és olyankor az ember parás. De valahogy addigra legyőzöm ezt az érzést, aztán átmegyek, mint a szélvész. Majd a kis igazolvány bekerül a pénztárcám mélyére. ^^ Majd’ 400 ezer lesz a pénztárca értéke :’D Az a kis szar idegileg tönkretett már xD
Vezetés után elmentem az Auchan-ba, leadtam az életrajzom. Most pedig várakozom, hogy felvesznek-e. Remélem, hogy igen mert kell a pénz. De hát a Tesco is visszautasított, szóval nagy reményeket nem fűzök hozzá…

Na, most már menni kéne aluszikálni. Késő van. Legyetek jók ;D

Ja, és még egy fontos dolog:

Konstruktőri világbajnokok ❤

Leave a Reply

