Három a magyar igazság…

3 Dec

… és nincs ráadás! Igen, harmadjára megkaptam az annyira vágyott “M” betűt, vagyis megvan a forgalmi vizsga. Rettegj januártól Csongrád megye, mert ha én volán mögé kerülök, nem lesz kegyelem xD Na jó, csak viccelek.

Szóval, megvan. Ès a hármas lesz a kedvenc számom. Nézzük, mennyire befolyásolt ez a szám: Feri volt a 3. oktatóm, az Auris volt a 3. autó, amin tanultam; harmadjára mentem vizsgázni, a hármas “rajthelyről” indultam, a hármas útvonalat húztam, harmadik vizsgázója voltam az oktatónak, ja és ma dec. 3 volt. Szóval, ez a szám követ engem és szerencsét hoz! És ha három, akkor Seb és a Red Bull is háromszoros Vb. Kell ennél több? 😉

A vizsgámról is pár szót. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nyugodt voltam, mert nem. Para voltam. K*rvára. 12.30ra voltam kiírva, akkora meg is jelent az a vizsgabiztos, akinél másodjára buktam. Első gondolatom? Hű bazdmeg… Gyors ellenőrzés, majd üljek be, mert hideg van (igen, ma az volt, plusz havas eső esett, de ezért könyörögtem kb :D) Aztán mondta, hogy országút. Hanem lettem volna para, tuti felsikítottam volna, mert azt akartam. Nagyon. Eza trutymó idő is jól jött, nem szólhatott be azért, hogy nem száguldozom. Országút, egyívő megfordulás pipa, vissza a városba és jöjjön a mumus: a parkolás. Hely alig,no problem, akkor saroktolatás. Pipa. További parkolókeresés. Végre, párhozamos jobbra előre megvan, maradt kettő. Jobbra előre, hátra 90 fokban. Mire találtam helyet,már azon parázhattam, hogy benne legyek az 50 percben. Mindkettő kész, vissza a Kereskedő közbe – vizsgán, életemben először. Állj be oda, hallgasd meg az imát,majd jöjjön a megváltás: MEGFELELT! Örömkönnyek. Igen, bevallom, ottvoltak. Annyi szenvedés után megszerezni… Most is tudnék bőgni, úgy örülök. 🙂 Oktatóval puszi – hisz ö is örült, majd igazolás kérése. Örömömben vettem magamnak és Móninak Mekis kaját és jól beettünk külön-külön (gáz, ha jól lakok attól a kajától, amitől más nem?) Na, ennyit erről.

Tegnap beköltöztem Szegedre, és kb. májusig Szegeden lakok majd. *.* Viszlát koránkelés.
Azt hiszem, ennyit mára, lerohad a kezem a tableten való írkálástól…
Legyetek vidámak, mert az faszaaaaa 😀 Puszcsi.

Leave a Reply

