Álmatlanság…

4 Dec

Úgy szeretem, ha nem tudok aludni. Főleg akkor, ha megdöglök az álmosságtól *.* Szal most szól a zene a fülemben és tableten szerencsétlenkedek evvel a bejegyzést illetően 😀

Reggel, amikor felkeltem nagyon fájt a torkom. És most is fáj. Hát borzasztóan örülök. Valahogy ki kell kúrálnom magam :S
Suliban ebédfőzős nap volt, és viszonylag elviselhetőnek titulálnám. Csoport gratulált a jogsihoz – persze mindig van, aki odaszúrja, hogy “haha, de akkor sem elsöre”, de ezeknek üzenem, hogy ki lehet a seggem nyalni 😉 Na, meg biztosra mentem ;D Megvan, és nem lesz beleírva, hogy hanyadjára és X hibaponttal. De ha bele lenne, akkor sem szégyelném. Sulira visszatérve, ma Balázzsal főztem zöldbablevest. Nem szeretem de attól jó lett 🙂 Persze, engem elvittel leltározni is, hát éljen… suli után bérletet vettem, de elötte beugrottunk Balázzsal az Árkádba, ahol ez fogadott:

image

Medinaaa ♥ Egy jó pont az árkádnak ;D Balázs nem vágta, miért fotóztam le, de who cares? Cininek örökítettem meg 😉
Bérletvásárlásnál káosz, de hála azért megúsztuk az idegbeteg kiszolgálást. Utána ö Makóra, én meg albérletbe jöttem. Mónival gyors bevásárlás és vacsi, aztán chiling out van. Próbálnám magam rávenni az alvásra 😀

Ja, tegnapra visszatérve, emlékeztek még az Apollon23-ra az X-faktorból? Na, a Tomi taggal utaztam a villamoson a vizsgám előtt. Dorka szerint le kellett volna támadnom, de nem tettem 😀 Lehet, hogy tegnap ö is szerencsét hozott? 😛 Sose tudjuk meg…

Holnapi nap remélem kis laza lesz, és nem leszek hulla meg túl beteg :S
Most pedig álomba erőszakolom magam. Gute Nacht 😉

Leave a Reply

