Amikor nem tudod eldönteni, hogy sírj vagy nevess…

19 Dec

Vagy csak a don’t give a f*ck életérzés uralkodjon el rajtad. Kezdem úgy érezni, hogy rajtam már csak a Világvége segítene, de én ebben a hülyeségben nem hiszek, szóval marad a kétely.

A hét idáig a suliban elég vegyes, hol nagyon jó, hol pedig kívánok mindent és mindenkit oda, ahova. Hétfőn és kedden is az egyik srác szétterrorizált, van egy pár lila foltom, meg egy meghúzódott karom (ami azért már jobban áll), majd ma úgy beszopatott egy dumával, hogy nem igaz. Aztán meg csodálkozik, ha meg lesz neki mondva, hogy gyerekes és primitív. Persze, néha jó, ha gyerekes, de ha ezt a suliban töltött 5-6 (hanem több) órából minimum 3-ban te kapod, unalmas. Húzni kell egy határt. De nem akartam szegénynek jobban a lelkébe taposni, így is rosszul érintette (pedig nagyon finoman adtam a tudatára, nem olyan fannisan…)
Ma is, meg holnap is rendezvényre készülünk suliban. Olyan szívás, minket csicskáztatnak, és ezért még pl. “szabadnapot” sem kapunk. Ez milyen szívás már? 😦 Na mindegy, már csak 2 nap és téli szünet *-*

Szombaton (elvileg és gyakorlatilag is – remélhetőleg) megyünk bulizni. Szilvi, Márk, Szabi meg én. Huhúú, de régen voltunk így oda! Reszkethet Szeged, mert azért lehet durvák leszünk 😀 Erre talán ezt a zenét tudnám belinkelni:

Aztán… *gondol,gondolkozz* Micimackóba nyomom már 😀 11, szét vagyok agyilag hullva és már nikotinhiány is kínoz. f*ck, megyek inkább aludni :DDpusszpááá

Leave a Reply

