Boldog Karácsonyt!

24 Dec

Először is mindenkinek boldog karácsonyt kívánok! 🙂 Remélem, mindenki megkapta azt, amit szerette volna, jól bekajoltatok és ilyesmi 😀 Őszinte leszek, én nem vártam semmit karácsonyra, hiszen így is sokba fájt a jogsi, na meg szülinapom alig volt egy hónapja, szóval nem ért meglepetés, hogy igazából semmit nem kaptam a családtól 😀 Kispárna nem lesz telesírva, ez tuti 🙂 Inkább azért, hogy még mindig nincs a kezemben a pink kártyanaptár (hogy Ádám szavaival éljek 😀 ) pedig pénteken küldték az sms-t, hogy feladták… kapják be, csak két ünnep közt kapom meg 😀

a971a1be4dad11e2bb0f22000a1fbc94_7Na, akkor azt hiszem ennyit a karácsonyról. 😀 Kedves vagyok, akár a Grincs. Őszinte leszek, nem a Karácsony a kedvenc ünnepem. Túléltük a hatalmas világvégét, amivel beparáztatták a buta embereket. Volt olyan, aki elhitte, hogy itt a vég?! Most komolyan… 😀
A hetemet jól zártam, szombaton volt osztálybuli meg Márkékkal is kis ivászat, csak én nem értem célt. De nem panaszkodhatok, jól zártam a szombatot/vasárnapot. ;D

Vasárnap egész napot Cinivel töltöttem. Úgy érzem, szépen bepótoltuk a 4 hónapot 🙂 Jó volt újra együtt. Lógtunk az Árkádban, voltunk a Dóm téri karácsonyi vásárban is, meg a Libribe is beugrottunk a könyveiért. De időnk nagy részét az Árkádba töltöttük. Még mindig nem értem, hogy bírják a plázacicák a boltokba való fel-alá járkálást. Én voltam nap végére olyan mocsok fáradt… jó, mondjuk lehet az előtte lévő kimaradásom is ludas volt ebben. 😀

A mai napom nem is tudom mikor kezdődött. Olyan 10 körül keltem, azt hiszem. Kávéztam, majd segítettem a fadíszítésben. Közben dumáltam anyának az osztályomról, és megint oda jutottam, hogy valamilyen szinten csak szeretem őket – bármilyen primitívek a maguk módján. Fadíszítés után tengtem-lengtem majd ebéd, ezután meg a tabletemre ragadtam, ahol Angry Birds-öztem meg a Cut the Rope játékot nyomattam – de hát mindkettő felhúzott elég csúnyán. Nekem ilyenhez nincs türelmem 😀 Inkább Pou-zok xD
Fél 2 körül nekiálltunk muffint sütni, csináltunk vagy 60 darabot. Már a tököm kivolt 😀 Szeretem csinálni, de kicsit hisztis voltam, mert monoton volt számomra. Mikor végzetünk, irány mama és a nagy karácsonyi zabálás. 7-ig voltunk ott, majd haza és itthon megnéztem pár sorozatot, amivel el voltam maradva. De még mindig van.

Mivel senki sincs Facebook-on – mert ugye mindenkinek van élete, meg karácsonyoznak meg anyámkínja -, én meg unatkozom, így megyek és megnézem ezt a maradék Gossip Girlt. Utána meg egész este Example fogok hallgatni. F*ck it the Xmas songs ;D

Na még egyszer kellemes ünnepeket 🙂
Sziasztooook

Leave a Reply

