Soha többet nem iszok…!

1 Jan

Valahogy mindig megfogadom, utána sose tartom be. Először is, mindenkinek BÚÉK, remélem mindenkinek jól telt a Szilveszter meg ilyesmi. 😀 Nekem elég jól. Igaz, hogy nem ittam hűűű de sokat, de az is picit megártott 😀 Jelenleg ott tartok, hogy fáj a nyakam (bár azt lehet elaludtam), izomlázam is van (túl sokat pörögtünk) és ülve elaszom (ez meg természetes mellékhatása a bulizásnak).

Nem kell azt hinni, hogy valami flancos helyen voltunk, dehogy. Itt nálunk búcsúztattuk el az évet, Zsanival, Blankával és Szabival. Bár ő lelépett nemtom hánykor, hogy megy az IQ-ba. 😀 Utána már csak a csajokkal pörögtünk. Volt itt Gangnam Style-ra tánc meg Britney is ment meg minden szar. Olyan kis tipikus buli, mint tavaly volt. 🙂
Vicces volt, amikor megtaláltam a fényképezőm, és az első gondolatom az volt: “Csak ne legyenek awkward képek” 😀 Hát nem voltak, szerencsére.

Mielőtt Makóra jöttünk volna, átadtuk egymásnak az ajándékokat, és tökre mindenki örült. Zsani arca priceless volt 🙂

Egész nap kicsit kótyagos voltam. És még most is. Csak el szeretnék mászni tusolni, és aludni. De úgysem így lesz. Itt fogok még 3-kor is tuti ülni és filmezek. Mert idióta vagyok.
Éés megfáztam. Köhögök. Remek.

Csaponganak a gondolataim. Jobb lenne menni. Vagy nem 😀 Jó ég, szörnyű vagyok.

Leave a Reply

