Dobpergés… és bumm, semmi!

6 Jan

Próbálok nagyon-nagyon érdekes dolgokról írni, de tudom, hogy megint semmiről fog szólni, mint mindig az összes bejegyzésem 😀

Lassan 2 hete vagyok itthon szünet címszó alatt, de ha lehetne, én skippeltem volna ezt a szünet dolgot. Oké, régen én voltam az, aki egyszerűen nem akart iskolába menni, mert rühellte az egészet, max. a társaságot bírta. Most itt a Hanságiba kicsit más a helyzet: a társaságot is bírom, az osztályfőnököt is meg magát a sulit is. JAG vs. Hansági – KO-val nyert az utóbbi 😀 Igazából nem tudnám megfogalmazni, hogy miért. Talán azért, mert ez a Hansági olyan lazább, nem éreztetik azt a tanulókkal, hogy ez egy elit iskola (tény és való, hogy nem az, de különb, mint Makó gimije…). Vagy lehet azért más, mert mi itt konkrétan OKJ-tanfolyamra járunk, minket már nem fognak rövid pórázon. Tudom is én, a lényeg, hogy szeretek ide járni.Oké, kicsit eltértem a dolgoktól. Szóval ott tartottam, hogy unom a szünetet. Pedig az elején vártam, hogy “ahj, de jó, majdnem 2 hét, zsír, stb.”, de így megélni hát… már szarabb volt 😀 Bár nem panaszkodhatok, elütöttem én az időt – a vége fele.

Tegnap vezettem (ez a heti egyszeri vezetés konkrétan szart sem ér, a parkolás már szarul megy, pedig 1 hónapja még remekül ment),  mentünk vásárolni meg az albérletbe. Utána még szétnéztünk a Nagyáruházban meg egy-két kínaiba, mert meg vagyok lőve a pulcsikért, de az istenért nem lehet találni… komolyan, megőrülök már 😀 De persze olyan garbó, ami láb között összekapcsolható, olyan van… hét köszi, talán 19 évesen nem vágyok már rugdalózóra. Szóval pulcsim nincs, amitől kiakadok, pedig nekem kell. Ebben a hónapban (ha kell) Szeged összes turiját, kínaiját, üzletét bejárom, és szerzek egyet. Vagy többet. Lényegtelen a mennyiség, csak LEGYEN. Ha meg nem lesz, akkor marad Szabadka. Ott még olcsóbb is ;D
Miután nem találtam, gyors kaja után mentem CInihez. Sokat dumáltunk mindenről, el is szaladt az idő. Aztán beszívtam a hazajövetelt, mert nincs 8-kor busz, hanem csak fél 9-kor este. Hát remek… ezt is megtanulhatnám, hogy mikor hogy járnak a buszok. :’)

Ma igazából nem volt semmi, egy laza balhéval indult a nap, majd miután mindenki megnyugodott, mentünk a piacra, ahol találtam EGY darab pulcsit, ami elfogadható volt. De sárga. Nem a kedvenc színem, de nem problémázok, megvettem. Legalább van egy 😀 De nem elég. Piac után mentünk mamához, ahol felporszívóztam, meg kicsit játszottam Viktorral. Nézzétek, milyen édes ahogy porszívózik! (Persze, a masina ki van kapcsolva 🙂

Keresztfiam munkában :)

Mama után hazajöttünk, kajálás és megnéztünk egy részt az Elfelejtve sorozatból, meg meg szerettem volna nézni a Segédszerkesztőnő megosztaná, de a kedves, ügyes RTL 2 jó elbaszta, miután a sok reklámjával telepakolva a filmet nem vette fel a UPC végig. Olyan negyed óra kimaradt, azt se tudom így mi a vége. Direkt nem akartam letölteni, hát köszönöm szépen, most szedhetem le…

Most pedig itt okoskodom, írkálok meg ilyesmi. És zaklatom az embereket a hülyeségeimmel 😀 Nem is nagyon tudom, hogy mit tudnék még írni, azt hiszem le is állok. Majd jelentkezek jövőhéten, vagy nem! Tshüss!

Leave a Reply

